آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های سروتک بوده است و سروتک در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

 

استفاده از ضمانت 7روزه بازگشت چه شرایطی دارد؟

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد:

  • اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت کالا، به سروتک اطلاع داده شود.
  • لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۷ روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
  • استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به سروتک بازگردانده شود.
  • برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  • این سرویس اشکال‌‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

کالا را چطور ارسال کنید؟

  • لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش سروتک جداً، خودداری کنید.
  • برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
  • برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
  • درصورت ارسال با پست پیشتاز یا تی باکس ، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس sarvtechir@gmail.com ایمیل کنید. و یا به اکانت تلگرامی sarvtechco@ ارسال کنید.
  • اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل‌گرفتن کالا، با سروتک تماس بگیرید.
  • از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
    بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.
  • استان تهران خیابان جمهوری پاساژ علاالدین ۲ طبقه سوم واحد ۳۲۱

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

  • اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش سروتک برسد، هزینه‌های ارسال به عهده سروتک است.
  • برای واریز هزینه پست یا تی باکس به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شرکت سروتک ارسال شود.همچنین تصویری از رسید تهیه و به آدرس sarvtechir@gmail.com ایمیل شود. و یا به اکانت تلگرامی sarvtechco@ ارسال کنید.
  • در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان سروتک ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

 

بازگشت کالا

درصورتی که کالا مشکل فنی یا ظاهری داشته باشد سروتک موظف است محصول مورد نظر را تعویض و در صورت عدم موجودی کالا هزینه به حساب مشتری ارسال می شود.

توجه: فروشگاه اینترنتی سروتک به هیچ عنوان مرجوع کالای سالم و موجود را نداد.