مطالب سایت, مقالات

بررسی ویز سنس در دوربین های پانورامیک و اسپید دام داهوا

فناوری ویز سنس که توسط شرکت داهوا راه‌اندازی شد، مجموعه کاملی از راه‌حل‌های متشکل از محصولات پروژه‌محور از جمله IPC، NVR، PTZ، XVR، حرارتی و پلتفرم نرم‌افزاری است که از الگوریتم‌های یادگیری عمیق پیشرو در صنعت استفاده می‌کند. فناوری ویز سنس با تمرکز بر نیازهای مشتری، راه حل های دقیق، قابل اعتماد و جامع هوش مصنوعی را برای اجسام عمودی ارائه می دهد.

بررسی اجمالی سیستم

این دوربین با الگوریتم یادگیری عمیق پیشرو در صنعت، عملکردهای نظارتی پیشرفته و قابلیت های تشخیص قوی دارد. مجهز به تراشه GPU و کدک هوشمند (H.265) است که در رمزگذاری برای بهبود کیفیت ویدیو با پهنای باند و نیازهای ذخیره سازی بسیار کارآمد است. دوربین از ردیابی هوشمند پشتیبانی می‌کند و هم پانوراما (کامل) و هم جزئیات (واضح) را با یک محصول می‌بیند. همچنین از نظارت و تشخیص چندین محیط پشتیبانی می کند و می تواند از طریق کانون ثابت ۴ میلی متری خود، تشخیص در مقیاس بزرگ را انجام دهد. تشخیص با زنگ صدا و نور ترکیب می شود و چندین هشدار ضبط می کند که می تواند برای سناریوهای مختلف اعمال شود.

کارکرد

حفاظت محیطی

به طور خودکار آلارم های کاذب ناشی از حیوانات، خش خش برگ ها، نورهای روشن و غیره را فیلتر می کند. سیستم را قادر می سازد تا تشخیص ثانویه را برای اهداف انجام دهد. دقت هشدار را بهبود می بخشد.

PFA + فناوری

فناوری PFA روش‌های جدیدی را برای قضاوت برای اطمینان از دقت و پیش‌بینی جهت تنظیم فاصله سوژه معرفی کرده است. نتیجه مجموعه ای از الگوریتم های فوکوس پیشرفته است. PFA وضوح تصویر را در طول فرآیند بزرگنمایی تضمین می کند و زمان فوکوس را کوتاه می کند. تحقق فناوری PFA به طور قابل ملاحظه ای تجربه کاربر را بهبود می بخشد و ارزش محصول را افزایش می دهد.

ردیابی هوشمند

دوربین از ردیابی هوشمند پشتیبانی می‌کند و هم پانوراما (کامل) و هم جزئیات (واضح) را با یک محصول می‌بیند.

فناوری روشنایی هوشمند

دوربین با روشن‌کننده IR داخلی خود (۱۵۰ متر)، با استفاده از الگوریتمی که نرخ زوم را با قدرت روشن‌کننده IR مطابقت می‌دهد، اثر روشن‌کننده را متعادل کرده و یکنواخت می‌کند.

فشرده سازی H.265+

Smart H.265+ اجرای بهینه کدک H.265 است که از استراتژی رمزگذاری تطبیقی ​​با صحنه، GOP پویا، ROI پویا، ساختار مرجع چند فریمی منعطف و کاهش نویز هوشمند برای ارائه ویدیویی با کیفیت بالا بدون فشار به شبکه استفاده می‌کند. فناوری Smart H.265+ در مقایسه با فشرده‌سازی ویدیوی استاندارد H.265، نرخ بیت و نیازهای ذخیره‌سازی را تا ۷۰ درصد کاهش می‌دهد.

صحنه های

دوربین را می توان به طور گسترده در صحنه های نظارتی امنیتی پیچیده مانند حاشیه مناطق مسکونی، ورودی ها و خروجی ها، ورودی های مترو، پیاده روها، مناطق عابر پیاده، جاده ها، پست دیدبانی، پارک ها، مناطق دیدنی، خیابان ها، ایستگاه ها و محیط ها استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *