مطالب سایت, مقالات

آشنایی با عملکرد پارکینگ هوشمند

اگر به دنبال کاهش هزینه ماهانه پارکینگ وادغام آسان با نرم افزار کمکی وکنترل فضای اشغال شده هستید باما در این مقاله همراه باشید.از جمله کنترل خودکار ورودی خودرو، راهنمای پارک، مکان یابی خودرو، نظارت تصویری و مدیریت تمام پارکینگ دسترسی به دوربین های ANPR نصب شده را این تکنولوژی میدهد.

چندین محصول پیشرفته با فناوری‌های پیچیده که توسط فناوری داهوا ابداع شده‌اند، به کار گرفته شدند. دوربین Access ANPR از سنسور و پردازنده تصویر CMOS با کارایی بالا برای استخراج و تجزیه و تحلیل عمیق اطلاعات خودرو، ۲۴/۷ استفاده می کند. علاوه بر این، روشن‌کننده LED داخلی و لنزهای کانونی موتورایز، نصب و راه‌اندازی را آسان می‌کنند.

 

ردیاب پارکینگ هوشمند

ردیاب پارکینگ ویدیویی هوشمند می تواند ۳ نقطه پارک را در زمان واقعی نظارت کند، وسایل نقلیه و پلاک ها را شناسایی کند و وضعیت مکان پارک را با رنگ های مختلف نشانگر نمایش دهد.

 

به منظور اطمینان از دقت تشخیص، قادر به ثبت جزئیات واضح، حتی در شرایط کنتراست قوی است، و برای پارکینگ ساختمان ها و پارکینگ های سرپوشیده ایده آل است.

 

 

 

 

 

EVS5036S-R EVS

EVS5036S-R EVS فناوری ذخیره سازی بی نظیری را ارائه می دهد. این EVS برای طیف گسترده‌ای از کاربردها، مانند ایمنی عمومی، ایستگاه‌های حمل‌ونقل، مؤسسات دولتی، استراحتگاه‌های هتل، مراکز خرید، مراکز شهر و مؤسسات مالی ایده‌آل است که به انعطاف‌پذیری گسترش، قابلیت اطمینان بالا و مدیریت ذخیره‌سازی متمرکز نیاز دارند. این EVS با بسیاری از دستگاه های شخص ثالث سازگار است، و آن را به راه حلی عالی برای سیستم های نظارتی با یا بدون سیستم مدیریت ویدیو (VMS) تبدیل می کند.

 

در طول اجرا، برای دستیابی به عملکرد بهینه سنسورها در سطوح پارک پایین، آزمایشات زیادی برای یافتن بهترین نقاط برای نصب انجام شد. برای اطمینان از اتصال نرم محصولات مختلف، استانداردسازی پیکربندی و سازماندهی پیوند فیبر نوری ضروری بود که تلاش مشترک تیم داهوا و میرو سگوریداد انجام شد.ها مورد نیاز بود.

راه حل پارکینگ مبتنی بر فناوری های ویدئو محور است. ANPR، تجزیه و تحلیل ویدئو و سایر فناوری‌ها مشتریان را راهنمایی می‌کنند تا سریع و آسان وسایل نقلیه را پارک و مکان‌یابی کنند. بر اساس فناوری ANPR، کنترل ورود کارآمدتر می شود، در حالی که رانندگان می توانند مکان وسایل نقلیه را از طریق کیوسک دارای صفحه نمایش پیدا کنند.

محاسبه و نمایش خودکار تعداد جای پارک موجود بر روی صفحه LED در هر سطح پارکینگ به رانندگان کمک می کند تا مکان های موجود را به سرعت پیدا کنند. علاوه بر این، هنگامی که یک حادثه اتفاق می افتد، نظارت تصویری می تواند شواهد بصری ارائه دهد، که مدیریت را بسیار آسان تر می کند.

پلت فرم نرم افزار PMS

به عنوان مثال، گزارش اطلاعات مربوط به اقامت پذیرفته شدگان، نقشه حرارتی و داشبورد اطلاعات لحظه ای و اشغال فضاهای پارکینگ در پارکینگ ها رافراهم میسازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *